آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۰ اسفند ۲۰, شنبه

دومین تلویزیون کارتون فارسی راه اندازی شد


خبرگزاری امروز:  آذرماه امسال بود که شبکه عربی هدهد با مضمون پخش برنامههای کودک و نوجوان در نایلست آغاز بکار کرد. این شبکه که در زمینه پخش برنامه های مختلف کارتونی برای کودکان فعالیت می کند، حدود یک سال پیش فعالیت رسمی خود را به زبان عربی آغاز کرد.

این شبکه ماهواره ای که دفتر مرکزی آن در بیروت پایتخت لبنان است، از سوی بیت حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» حمایت و پشتیبانی می شود و زیر نظر حجة الإسلام و المسلمین سید «جواد شهرستانی» داماد و وکیل ایشان در ایران فعالیت می کند.

اکنون که حدود یک سال از پخش شبکه کودک “هدهد” می گذرد، تعدادی از چهره های سرشناس وهابیت در عربستان سعودی خواستار جلوگیری از فعالیت آن و توقف پخش این شبکه ماهواره ای شدند.

این چهره های سرشناس وهابی در برنامه های مختلف تلویزیونی که از شبکه ها ماهواره ای وابسته به وهابیون پخش می شود، خواهان توقیف هرچه سریع تر شبکه “هدهد” از ماهواره نیل ست که دفتر مرکزی آن در قاهره پایتخت مصر است، شدند.

این چهره های وهابی مدعی شدند که شبکه “هدهد” بر کودکان مسلمان تأثیر منفی دارد و با زیرکی در حال کاشتن اندیشه های مذهب شیعی است و در نتیجه در دراز مدت نسل آینده جامعه اسلامی “مشرک” خواهد شد!

اکنون این شبکه به زبان فارسی و با عنوان HODHOD FARSI در فرکانس ۱۲۵۵۸عامودی۲۷۵۰۰ روی ایر رفت.

  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...