آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۰ اسفند ۱۳, شنبه

سریال شرم و گناه، سریال بعدی جم کلاسیک



 پس از مرگ ناگهانی (!!!) سمر و پایان سریال عشق ممنوع در تلویزیون جم کلاسیک، از روز یکشنبه 14 اسفند 1390 شاهد پخش سریال شرم و گناه از تلویزیون جم کلاسیک باشید
      خلاصه داستان
در اواخر دهه 1930 ،در شهری به اسم رم که بوسیله فاشیست ها اداره میشه ، Carmen Tabacchi که  زنی هوس ران و جنگ طلبه با Nito Valdi مردی شیطان صفت و مجرم ملاقات میکنه ،او دیوانه وار عاشق این زن میشه.ولی این احساس با خوی وحشی گری و شیطانی او منافاتی نداره. 
برای همین Nito شروع میکنه به تعقیب کردن این زن چون شعله عشق و علاقه او به Carmen  خاموش شدنی نیست.از طرف دیگه ،سرنوشت Carmen به خانواده Fontamaras گره خورده ،خانواده ای ثروتمند که معلوم میشه یهودی هستن که با قوانین  بیرحمانه نژادپرستانه مواجه میشن.
 Carmen در سالهای سخت جنگ،اشغال آلمان ها ،مقاومت و ایستادگی کرده و طعم رهائی و آزادی  در زندگی را چشیده  و بلاخره روز حسابرسی با کسی که مثل سایه دنبالشه و همیشه به او ابراز عشق کرده است ،فرا میرسه.
  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...