آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۰ اسفند ۲۷, شنبه

پاسخ گویی به سوالات

1) آیا نوروز امسال تلویزیون طپش برای نوروز برنامه پخش خواهد کرد؟
پاسخ: طی تحقیقات انجام شده و سعی گروه ما در برقراری تماس با مسئولین شبکه طپش و پاسخ ندادن اون ها و به قول خودمون از زیر پاسخ گویی در رفتن اون ها مشخص شد که احتمال این که تلویوزیون طپش امسال برقرار نباشد بسیار زیاد است.
مسئولین این تلویزیون قبلا با ارتباط مستقیم ما با آنان اعلام کرده بودند که نوروز از تلویزیون کهکشان پخش خواهند شد و نیز از شبکه جدیدی با نام 8TV. اما از شبکه 8TV خبری نشد و وقتی با مسئولین و مدیر تلویزیون کهکشان نیز صحبت شد روح آنان هم از این قضیه که قرار است تلویزیون طپش از این شبکه پخش شود خبر نداشت. نمی دونم چه نتیجه ای میشه از این حرف ها گرفت. اما خوب تا الان انتظار کشیدیم 2 روز دیگر هم روش!! تا 2 - 3 روز دیگر تمامی این مسائل مشخص خواهد شد.
2) چرا وبسایت خبرگزاری امروز در دسترس نیست؟
پاسخ: متاسفانه مشکلات پیش آمده برای هاست سرویس دهنده این خبرگزاری دلیل این امر بوده و این قول داده می شود که تا قبل از نوروز تمامی مشکلات حل شود و با آدرسی جدید در دسترس باشد.
اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر می شوند.
  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...