آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۰ اسفند ۲۱, یکشنبه

انتشار متن گفت و گو با آقای یبیان



این کار آقای بیبیان خیلی زشت و زننده بود، لطفا خودتان ملاحظه کنید، شخصا اگر حتی این شبکه به صورت اچ دی و با بالاترین کیفیت ممکن هم پخش شود، خجالت می کشم چنین شبکه ای را حتی نگاه کنم
برایتان متاسفم جناب بیبیان و جناب امیرقاسمی

Sina Boloori
جناب بیبیان
از فعالان بخش ماهواره در ایران هستم و از خبرنگاران وبسایت امروزنا
امیدوارم پاسخ من رو بدید
کار بسیار مهمی با شما دارم
متاسفانه مردم بسیار ناراضی هستند
اجازه بدید از این نارضایتی ها بکاهیم
ممنون می شیم

Sina Boloori
سلام
درود بر شما
کار مهمی دارم
میشه ازتون بپرسم؟
من مدیر این پیج هستم
http://www.facebook.com/satlastnews
خواهش می کنم پاسخ بدید
آقای بیبیان عزیز
ازتون خواهشمندم پاسخ دهید
خواهش می کنم تا ما به شما پیام می دهیم آفلاین نشوید
به خدا خیلی تلاش می کنیم با شما تماس بگیریم
امیدوارم پاسخ ما رو بدید
من و اهورا منتظریم
آقای بیبیان
خیلی وقت هست که به شما پیام می دهیم
خواهش می کنم پاسخ دهید
جناب بیبیان خواهش می کنم پاسخ دهید
هیچ راه تماس دیگری با شما وجود ندارد
روی ما رو زمین نندازید
امیدوارم پاسخ بدید
جناب بیبیان
از شما درخواست می کنم پاسخ بدید
آقای بیبیان عزیز
خواهشمندم پاسخ بدید
jenabe bibian
khaheshan javab bedid
Ostad bibiane aziz

Sina Boloori
lotfan pasokh bedid ghorban
آقای بیبیان متاسفانه کاملا تلویزیون کهکشان خبر رو رد کردن و تلویزیون 8TV هم در کار نیست
استاد بیبیان
خواهش می کنم
با پاسخ ندادن شما طرفداران خودتان را از دست می دهید
خواهش من اینه که پاسخ ما رو بدید
دوستان ما در ست ست، آخرین اخبار ماهواره ای فارسی و وبسایت خبری امروزنا که از وزارت ارشاد هم مجوز داره
همگی منتظرند
همه می گویند که تلویزیون کهکشان اعلام کرده که دروغ است
من خودم هم با مدیر این شبکه صحبت کردم
خواهش می کنم پاسخ بدید
تورو خدا پاسخ بدید آقای بیبیان
انقدر روی ما رو زمین نندازید و طرفداراتون رو کوچک نشمرید
آقای بیبیان این کار شما درست نیست
اجازه ندید آبروی تلویزیون طپش دوباره برود
من نمی خوام بذارم اینطور بشه
بگید تا در امروزنا هم اعلام کنید
التماستون می کنم پاسخ بدید
آقای بیبیان یادتان باشد التماستان کردم و پاسخ ندادید

Jaam-e Jam
Ejazeh. BÉdin. Man ba mobile. Hastam. Chashm. Miyam sohbat mikona

Sina Boloori
در پیج ما دارن اعلام می کنن که تلویزیون قرار نیست بیاد. لطفا هر چه سریع تر اطلاع بدید تا نذارم شایعات بیشتر بشن ممنون
http://www.facebook.com/satlastnews/
شدیدا منتظریم
جناب بیبیان؟
جناب بیبیان طرفداران شما منتظرند. ازتون خواهش می کنم سریع تر. عذر من رو پذیرا باشید
Jenabe bibian?

Sina Boloori
jenabe bibian jesarat nabashe, ama khahesh mikonam sari tar
mamnoon
[:(]
jenabe bibian?!

Sina Boloori
آقای بیبیان ما مردیم اینجا
جناب بیبیان؟
آقای بیبیان همگی بی صبرانه اینجا منتظریم نیمه شب شده و همگی بیداریم. خواهش می کنم پاسخ بدید
به خدا ما به جز طرفداراتون کسای دیگه ای نیستیم
درست نیست این نحوه برخورد
خواهش می کنم پاسخ بدید
jenabe bibian agar pasokhgoo nistid khahesh mikonam begid ta dar site va page elam konim
kamaakan montazerim
jenabe bibian in raftare shoma aslan dar shane raftare yek irani ba hamvatanesh nist
inja yek edde baraye shoma sar o dast midan ama shoma aslan etenaii nemikonid

Sina Boloori
جناب بیبیان
تورو خدا در یک کلام. تورو خدا توضیح دهید پخش برنامه های شما امسال بر روی ایران و اروپا چگونه و بر روی چه ماهواره ای و از چه ناریخی خواهد بود
تورو خدا انقدر با دل این مردم بی چاره بازی نکنید
ممنون

Sina Boloori
استاد گرامی لطفا پاسخ بدید

Sina Boloori
آقای بیبیان
ازتون خواهش کردم
تورو خدا پاسخ بدید
استاد بیبیان
ما کماکان منتظریم
این جا نیمه شبکه و بخواید به خدا تا صبح هم بیدار می مونم
aghaye bibian ?
inja nime shabe be khoda bekhaid ta 9 sobh bidar mimoonam
khahesh mikonam
pasokh bedid

Jaam-e Jam
ey baba be shoma goftam chachm
ejazeh bedid forsat konam

Sina Boloori
خوب پس چی شد؟

Sina Boloori
تورو خدا فقط یک پاسخ کوتاه
شما بگید من کی مزاحم بشم
تورو خدا پاسخ بدید
[:(]
ای بابا
جناب بیبیان نمی تونید فقط 2 دقیقه از وقتتان را صرف ما کنید؟
به خدا دل تو دلمون نیست
نکنید این کارو

Jaam-e Jam
agaye mohtaram arz kardam alan na

Sina Boloori
خوب فقط خواهش می کنم یک جمله به سوال ما پسخ بدید. این که برنامه هاتون چطور از ایران پخش خواهد شد؟
خواهش می کنم
به خدا من تا الان هیچ کسی رو انقدر قسم ندادم
آقای بیبیان به خدا این طرز برخورد با یک هموطن نیست
با این کار فقط طرفداراتون رو از خودتون می رنچونید
استاد بیبیان
؟
آقای بیبیان مردم در سایت خبری امروزنا منتظر اعلام شما هستند

Jaam-e Jam
arz kardam be mahz in ke man bedounam shoma ro ham dar jaryan mizaram hamin va bas

Sina Boloori
پس این رو بگید که همه چیز تا الان دروغ بوده. چرا که تلویزیون کهکشان هم به طور کامل تکذیب کرد. تی آی در ایران و در وبسایت های خبری خیلی خورد شده
امیدوارم این رو درک کنید

Sina Boloori
من متن کامل صحبت با شما رو انتشار می دم

Jaam-e Jam
har kar ke mayelid anjam bedahid

Sina Boloori
این کار شما کاملا بی احترامی به مردم هست
امیدوارم راه برای جبران داشته باشید

  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...