آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۰ اسفند ۱۶, سه‌شنبه

عذر خواهی



اجازه بدید یک بار هم شده عذرخواهی کنیم. بله اطلاع دارم که اشتباه کردیم. شاید اصلا به فکر این نمیفتادیم که روزی عذرخواهی کنیم
همانطور که اطلاع دارید تلویزیون هایی مانند طپش ما رو پیش طرفدارامون خراب می کنن. دیگه نمی خوام توضیح بدم اما، امیدوارم هر چه سریع تر بتونم جبران کنم و نگاهی کاملا بی طرفانه به اخبار داشته باشم. هنوز هم مخلصتون هستیم و امیدواریم مثل قبل ما رو پشتیبانی کنید
هدف ما اطلاع رسانی سریع بود و همینجا اعلام می کنم هیچ خبر دیگه ای تا مشخص نشدن دقیق اون روی پیج قرار نخواهد گرفت چه درباره تلویزیون طپش و چه هر تلویزیون دیگری
ما اومدیم و از این تلویزیون پشتیبانی کردیم و براش سر و صدا کردیم تا دوباره به مسئولینش اجازه بدیم خودشون رو تو دل مردم جا بدن و هیچوقت فکر نمی کردیم این اعتماد ما رو خدشه دار کنند و حالا که دارم این متن رو می نویسم دیگه هیچ اعتمادی به این گونه شبکه ها ندارم
چند سالی است که تلویزیون های جدید و حرفه ای راه اندازی شدن که حرفی برای گفتن دارند و فکر نمی کنم با دروغ گویی و توهمات، تلویزیون های درجه 2 و 3 جایگزین این شبکه ها بشن
در کل
باز هم پوزش می طلبیم و امیدواریم هر کس هرچقدر شان و منزلت داره به همون بزرگیش ما رو ببخشه
ممنون
اهورا ایرانی
  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...