آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

آخرین خبرها درباره شبکه کارتون فارسی



آخرین اخبار از تلویزیون فارسی Persian Toon مخصوص پخش برنامه های کودکان به زبان فارسی از صحفه فیسبوک آنان

تمامی نقل قول ها از صفحه فیسبوک این شبکه می باشند

دوستان محترم و گرامی که در مورد فرکانس نظراتی دارند:خدمت همشون عرض میکنم با توجه به اینکه پخش این کانال با کیفیت 3 مگابایت هست و برای فرکانسهای دیگر فضایی با این حجم نیست، از این فرکانس استفاده میکنیم.وگرنه شاید فرکانس بهتری هم باشد اما با این کیفیت پخش امکان رزر نمی باشد.
در مورد نوع برنامه ها نیز:مطمنا کاستی هایی وجود دارد چه از نظر کیفیت و چه کمیت که با صبر و حوصله و پیشنهاد های شما سروران گرامی مرتفع میگردد.
دوستان شاید سوالی که پیش بیاد اینکه پشتیبان ما شاید افراد خاصی باشند.ولی اینطور نیست ما یک گروه از دوستانی هستیم که جای کانال رو خالی دیدیم تا مجبور نباشیم بجای MBC3 SPACETOON و ... زبان عربی بهتری نسبت به فارسی داشته باشیم!.البته اون کانالها محترم و با کیفیت هستند ولی برای همزبونهای خودشون.
مرکز ما هم به ایران عزیز نزدیک نیست.
در مورد روال پخش همونطور که قبلا عرض شد تا 2ماه اول روزانه 6 ساعت نمایش خواهیم داشت که البته تکرار میشود و نوروز امسال سعی خواهیم کرد از فیلمهای سینمایی با کیفیت بالا استفاده نماییم
  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...