آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۰ اسفند ۲۰, شنبه

پیرامون بازگشت طپش به ایران و اروپا


همچنین مشاهده کنید: 

اعلام برنامه های اختصاصی طپش

اجازه بدید یک بار به صورت کاملا مختصر درباره دریافت طپش در ایران و تلویزیون کهکشان توضیحاتی عرض کنم
همانطور که مطلع هستید طی تماس تلفی من و همکاران ما با جناب آقای بیبیان، ایشان اعلام کردند که پخش این شبکه از نوروز امسال (روز اول و دوم فروردین) بر روی شبکه کهکشان و در روز های بعدی به مدت روزانه ۸ ساعت از این شبکه و شبکه جدیدی به نام ۸TV بر روی ماهواره یوتلست انجام خواهد گرفت
اما متاسفانه ادمین پیج تی آی چنین چیزی را اعلام نکرد که هر چه پرس و جو کردیم دلیلش را نفهمیدیم
چندی بعد این جانب (اهورا ایرانی) در پیج تلویزیون کهکشان سوال کردم که آیا برنامه های تلویزیون طپش از تلویزیون شما پخش خواهد شد یا خیر که در تصویر مشاهده می کنید چگونه پاسخ دادند:

همانطور که ملاحظه می کنید بارها ادمین صفحه فیسبوک این شبکه خاطرنشان کرده که این شبکه جابجا نخواهد شد و از این حرفا
اما طی ایمیلی که به کهکشان ارسال کردم با وجود پیچاندن بنده متوجه شدم ادمین پیج و شخص پاسخ گو در ایمیل به من از برنامه های کهکشان خبر ندارند
این گونه که آقای بیبیان اعلام کردند تلویزیون طپش حتما امسال نوروز در ایران و اروپا پخش خواهد شد و برنامه Golden Rose را نیز پوشش خواهد داد. برنامه های نوروزی امسال بسیار پر خرج بوده و به هر نحو ممکن در ایران و خاورمیانه قابل دریافت خواهند بود

  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...