آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۰ اسفند ۱۷, چهارشنبه

اعلام برنامه های اختصاصی طپش


آخرین اخبار ماهواره ای فارسی گروه اطلاع رسانی:
برنامه های نوروزی امسال تلویزیون طپش چگونه خواهند بود و دلیل پخش اجاره ای تلویزیونی این شبکه چیست؟ آیا قرار نیست این شبکه مستقل پخش شود؟ آیا امسال عید نوروز می توانیم شاهد برنامه های جذاب این تلویزیون مانند سال های قبل باشیم یا مانند دو سال گذشته این گونه نخواهد بود؟
تمامی این سوالات، پرسشهایی هستند که توسط بینندگان این شبکه در صفحات مختلف خبری ماهواره ای و خصوصا صفحه فیسبوک و وبسایت ما پرسیده شده اند.
کاملا به این مساله شکی نیست که هر چقدر هم از دست این شبکه تلویزیونی ناراحت باشیم و یا از مسئولین این شبکه دلخور، باید توجه داشت که این شبکه شعاری حقیقی را ورد زبان ما کرده و آن هم این است که : "نوروز با طپش قشنگه!!"
احتمالا تمام کسانی که حتی یک بار برنامه های نوروزی این شبکه را تماشا کرده باشند دلیل گفته ما را متوجه می شوند. برنامه هایی کاملا متفاوت، شاد و همچنین عامه پسند و سازگار با فرهنگ ایرانی.
اما متاسفانه به دلیل مشکلات پیش آمده دو سال است که هم برنامه های نوروزی این شبکه مانند گذشته نیست و هم این که برنامه های این تلویزیون در ایران و اروپا از طریق ماهواره قابل دریافت نبوده.
و اما امسال، می توان گفت امسال شاهد یکی از پر خرج ترین و گران ترین برنامه های نوروزی تلویزیونی در شبکه طپش خواهید بود. برنامه های امسال برای جبران اتفاقات گذشته به طور کاملا حرفه ای طراحی و آماده شده اند و زحمت هایی بیش از پیش برای آنان کشیده شده. استدیوهای فیلمبرداری و 14 دوربین فیلمبرداری تلویزیونی آن هم به صورت ضبط HD از جمله چیزهایی است که برنامه نوروزی امسال را با گذشته کاملا متفاوت می سازد.
اما متاسفانه به دلیل مشکلات فایبری پیش آمده و رک و راست بگم کوتاهی مسئولین شبکه برای زودتر اقدام کردن اتصال این شبکه به ماهواره های خاورمیانه و اروپا، چند روزی امکان دریافت تلویزیون طپش به صورت مستقل به تاخیر افتاده و برای رفع این مشکل علیرضا امیرقاسمی شدیدا در تلاش است که هر طور شده امسال برنامه های نوروزی را به بینندگان و طرفداران در ایران برساند. برای همین با خرج اضافه تر (علاوه بر خرجی که برای پخش مستقل بر روی ماهواره انجام گرفته) ساعاتی از دو شبکه تلویزیونی را خریداری نموده اند تا برنامه های نوروزی خود را به طور موقت و با کیفیتی هرچند پایین به ایرانیان برسانند و این وعده داده شده که طی دو یا سه ماه آینده تصویر تلویزیون طپش با کیفیتی بهتر از قبل بر روی ماهواره هاتبرد به بینندگان برسد که برای ارتباط فایبری، این عمل مدتی طول خواهد کشید.
از این رو از روز اول فروردین (و یا حتی قبل از آن) برنامه های تلویزیون طپش از تلویزیون کهکشان و تلویزیون دیگری به نام 8TV که به زودی به عنوان تلویزیونی جدید در بین شبکه های فارسی زبان راه اندازی خواهد شد، پخش خواهد شد. بدین صورت که روز اول و دوم فروردین ماه 1391 برنامه های تلویزیون طپش به صورت 24 ساعته از تلویزیون های کهکشان و 8TV به روی ایر رفته و قابل دریافت خواهند بود و از آن پس مراسم نوروزی روزانه 8 ساعت از همین تلویزیون ها پخش خواهد شد تا آنکه تلویزیون طپش به طور کامل مستقل شود.
تلویزیون کهکشان بر روی ماهواره یوتلست بر روی فرکانس ضعیف اما قابل دریافتی (فرکانس 10720 عمودی سیمبل ریت 27500) قرار دارد و با کیفیت 2 مگابیت برنامه پخش می کند. همچنین این تلویزیون در فرکانس بسیار ضعیفی در ماهواره هاتبرد با کیفیت 1.6 مگابیت در حال پخش است (فرکانس 11470 عمودی سیمبل ریت 27500) که هموطنان تقریبا نمی توانند آن را دریافت کنند.
تلویزیون 8TV نیز طی چند روز آینده برنامه های خود را بر روی فرکانس 10720 افقی سیمبل ریت 22000 ماهواره یوتلست آغاز خواهد کرد. این تلویزیون گفته شده که کیفیتی برابر 3 مگابیت خواهد داشت و برنامه های مستقل و جدیدی به زبان فارسی ارائه خواهد داد که فقط در تاریخ های گفته شده در اختیار تلویزیون طپش قرار خواهد گرفت.
اما گزارش شده که این فرکانس نیز یکی از فرکانس های بسیار پر پارازیت به دلیل قرار داشتن کانال های سیاسی و ضد دولتی در آن است و خیلی از مردم نمی توانند آن را به درستی دریافت نمایند.
همانطور که گفته شد کمی دریافت تلویزیون طپش مشکل است و تنها راه دریافت دقیق ماهواره یوتلست بر روی فرکانس 10720 عمودی سیمبل ریت 27500 و شبکه کهکشان است.

برنامه های نوروزی این تلویزیون بنا به اعلام مسئولین، رقص و پایکوبی، معرفی موزیک ویدئوی زیبا و اختصاصی طپشیها به مناسبت نوروز (که طی سال های گذشته نیز شاهد آن بودیم) در سال تحویل و در طی برنامه های نوروزی که امسال کاملا متفاوت و مورد پستند همگان خواهد بود، تقدیم بینندگان خواهد شد.
برنامه های نوروزی امسال این تلویزیون بنا به گفته علیرضا امیرقاسمی مدیر این شبکه در برنامه He said, She said کاملا مفصل تر و کامل تر از قبل خواهد بود.
بخشی از برنامه Golden Rose (رز طلائی) که با نام بهروز وثوقی آغاز شد در نوروز امسال پیاده سازی خواهد شد. درباره این برنامه بعدا مفصل تر صحبت خواهیم کرد. (ضبط این برنامه اول مارچ انجام شد)

از تمامی طرفداران قدیمی این تلویزیون و به قولی طپشی ها، خواهش می کنیم به یاد خاطرات گذشته کمی فرصت بدهند تا دوباره این تلویزیون جان تازه ای بگیرد و حرف ها و ایده های تازه خود را دوباره بازگو کند.
به امید بازگشت روزهای شاد گذشته

با تشکر از اهورا ایرانی و سجاد عزیز مدیریت گروه، و سینا بلوری سرپرست تیم اطلاع رسانی، رضا عابد مسئول بخش آماده سازی خبر و وحید آقائی، مجری طرح تیم اطلاع رسانی 
  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...