آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۱ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

لغو قانون جمع آوری ماهواره


خبر فوری: لغو قانون جمع آوری ماهواره
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار شد: لغو قانون جمع آوری ماهواره

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تورم و گرانی افزایش یافته است و در نتیجه دزدی زیاد شده است ؛ همیشه همینطور بوده ، وقتی مردم در فشار باشند ، آسیب های اجتماعی بیشتر می شود

به گزارش انتخاب، سید جواد زمانی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اعتدال ، با اشاره به افزایش برخی جرائم ، خصوصا جرائم خرد ، در چند سال اخیر گفت: تورم و گرانی افزایش یافته است و در نتیجه دزدی زیاد شده است ؛ همیشه همینطور بوده ، وقتی مردم در فشار باشند ، آسیب های اجتماعی بیشتر می شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی تورم بالا می رود ، آسیب های اجتماعی گسترش می یابد ؛ مجلس وقتی به دولت می گوید تا اولین مرحله هدفمندی یارانه ها ، اصلاح نشده و به نتیجه نرسیده است ، وارد مرحله دوم نشویم ، به خاطر کنترل تورم حاکم در جامعه است تا این تورم ، افسار گسیخته نشود و مشکلات بعدی ایجاد نشود.

نماینده کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تداوم عملیات جمع آوری ماهواره از سوی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: درباره قانون جمع آوری ماهواره ها باید بگویم که اقدام ناجا بر اساس قانون است ، اما این قانون بی اثر شده است و قانونی است که نقض آن بر سر پشت بام ها به صورت گسترده وجود دارد ؛ صلاح در لغو این قانون است.

زمانی ادامه داد: علم و پیشرفت در جهان به سرعت رو به رشد است و چندی دیگر با جمع آوری دیش ها مشکلی حل نخواهد شد ؛ اگر قصد مبارزه با ماهواره را داریم ، باید برنامه های تلویزیون ملی خود را قوی کنیم ؛ زمانی که برنامه صدا و سیما قوی باشد کمتر کسی ماهواره نگاه می کند.

وی در ادامه ضمن انتقاد به برنامه های صدا و سیما گفت: وقتی نیمی از شبکه های ما سخنرانی و بحث و جدول را نشان می دهد و تعداد برنامه های مفید و جذاب کم است ، هر کسی ممکن است از ماهواره و شبکه بیگانه استفاده کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: مقابله انتظامی با ماهواره ها راه حل درستی نیست ، وقتی نمی توانیم مشکلی را حل کنیم ، صورت مساله را پاک نکنیم؛ مبارزه با ماهواره باید از طریق غنی سازی برنامه های صدا و سیما صورت بگیرد همانند ساخت مجموعه های نظیر مختارنامه و برخی دیگر از مجموعه های فاخر.

وی افزود: با وجود قانون منع ماهواره ، وقتی روی پشت بام خانه های مردم ماهواره است و از آن استفاده می کنند ، نوعی دهن کجی به قانون محسوب می شود ، لذا بهتر می دانم این قانون لغو شود.

زمانی گفت: نیروی انتظامی باید وظایف خودش را الویت بندی کند، یکی از حقوق مردم که از حاکمیت طلب دارند ، امنیت است ؛ نیروی انتظامی باید اول امنیت را به طور کامل بر قرار کند ، وقتی امنیت بر قرار شد ، بعد دنبال مسائل حاشیه ای که به عهده این نیرو گذاشته شده است ، برود.

خبر از دویچه وله: نماینده مجلس: مردم به قانون منع ماهواره دهن‌کجی می‌کنند
http://www.dw.de/dw/article/0,,15910280,00.html

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱, جمعه

همراهان گرامی توجه داشته باشید


با راه اندازی وبسایت رسمی ما و گروه فیلم سازی که خبر های آن را تا چند روز آینده خواهید شنید، گروه وبسایت پرشین اینترتینمنت که ستلایت لست نیوز زیر مجموعه ای از آن است، به اسپانسر ها و تبلیغات نیازمند است.
قطعا پروژه جدید و قوی Persian Entertainment با قوت پیش خواهد رفت، امیدواریم که پس از راه اندازی این وبسایت و شروع فعالیت گروه، اسپانسر های لازم جهت ادامه کار محیا شوند
با تشکر
www.facebook.com/PersianENT

خبرهای جدیدی که جم اعلام کرده!


 توجه: این خبر ها در فیسبوک شبکه و بدون سند و مدرک ارائه شده اند و فعلا تایید یا تکذیب نشده اند!
۱. در زمانی کوتاه شبکه جم کرد افتتاح می شود و پخش سریال و برنامه های متنوع به زبان کردی میهمان کرد زبانها خواهد بود
۲. شبکه جم موزیک با کیفیت HD بزودی میهمان شما خواهد بود.
۳. شبکه جم اسپرت با کیفیت HD تا قبل از پایان سال 2012 میلادی افتتاح می شود و در حال حاضر در حال خرید و دوبله برنامه های آن هستیم.
۴. دو تا شبکه سریال با کیفیت HD برای خانمها جدا و برای آقایان جدا تا قبل از 2012 میلادی راه اندازی می شود.
۵. سریال های بسیار عالی ترکی، اروپایی و آمریکایی جدید خریداری شده که پس از دوبله به ترتیب پخش خواهد شد.
باز هم دوست دارید اخبار جدیدتر هم بگم؟

اما سوال این است، اگر واقعا چنین سریال هایی خریداری شده، پس چرا هنوز سریال هایی مانند عشق ممنوع در حال تکرار است!

۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

مژده!!!! مژده!!!!

مژده!!!!   مژده!!!!
نسخه سوم نرم افزار از هم اکنون در دسترس علاقه مندان است
دانلود نسخه 3.0.0.1 مخصوص ویندوز 7 و ویستا:
دانلود نسخه 3.0.0.1 مخصوص ویندوز XP و نسخه های مشابه این ویندوز:

۱۳۹۱ فروردین ۲۹, سه‌شنبه

۱۳۹۱ فروردین ۲۸, دوشنبه

نظرسنجی شماره 3: عملکرد گروه ما را چگونه ارزیابی می کنید؟

نتیجه نظرسنجی شماره 2: کدام یک از جهت های ماهواره ای را در منزل دریافت می کنید؟
در نتایج، استفاده از ماهواره هاتبرد 100 درصد در نظر گرفته شده است
نظرسنجی شماره 3: عملکرد گروه ما را چگونه ارزیابی می کنید؟
لطفا در نظرسنجی های ما شرکت کنید

۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

برنامه های 28 فروردین شبکه Persian Toon


پرشین تون دستت درست!! و یک خبر خوب!

اختصاصی: امروز که در بین دوستان خود بودم فهمیدم که این شبکه چه جایی در دل مردم باز کرده است!!!
همانطور که مطلع هستید شبکه تلویزیونی تحت عنوان "پرشین تون" از نوروز امسال برنامه های خود را تحت شعار "اولین شبکه تلویزیونی کودک به زبان پارسی" آغاز کرد!
برنامه هایی که در همین 25 روز گذشته انقدر طرفدار به خود جذب کرد که حامیان این شبکه این گونه پیامی می دهند: برنامه های صدا و سیما دیگر ملی نیست و به گرد پای برخی از شبکه های ماهواره ای نمی رسد!
شبکه ای مانند پرشین تون نشان داد که مثل برخی از شبکه های تلویزیونی از 2 سال جلوتر اعلام نمی کنند که قرار است از کانادا برنامه پخش کنند و آخر هم در فیسبوکشان به مردم توهین کنند و کامنت و انتقادات را خفه سازند! یا مانند برخی از شبکه ها با کیفیت 1 مگابیت 1 ساعت تبلیغ پخش کنند و 5 دقیقه فیلم. یا مانند برخی دیگر وعده راه اندازی 10 شبکه تلویزیونی بدهند اما حتی از یکی از آنان هم خبری نشود و به خاطر این موضوع عذرخواهی هم نکنند! یا این که مردم را چیز دیگری تصور کنند و در پشت پرده اقداماتی صورت بدهند و یک دفعه اسم یک شبکه را تغییر بدهند. یا این که پاسخ گوی مردم نباشند. و یا حتی به مدت چندین ماه وعده روی ایر رفتن در وطن را بدهند و وعده برنامه های نورزوی معرکه اما روح مردم داخل کشور هم از پخش برنامه هاشان خبردار نشود!
دنیای شبکه های تلویزیونی فارسی به کجا کشیده شده؟ آیا باز هم باید شاهد این امور باشیم؟!
تلویزیون پرشین تون نشان داد که هر چه مردم بخواهند همان کار را می کند! گفتن فرکانس قبلی ضعیف است، تغییر داد. گفتند کارتون ها را بدون سانسور پخش کن تا جایی که توانست انجام داد. برنامه هایی پخش کرد که همواره یک ایرانی آرزوی دیدن آنان را به زبان مادریش داشت. مردم گفتند کیفیت تصویرتان پایین است آن هم بالا برد! خدا رو شکر، بالاخره یکی پیدا شد که خیلی کار ها را درست انجام دهد و نیمه کاره باقی نگذارد. این دهن کجی بزرگی بود به شبکه هایی مانند GEM Cartoon و به خصوص صدا و سیمای ایران که 35 سال است یک شبکه تلویزیونی مخصوص کودکان راه ننداخته است!! (واژه کودکان برای کلیه افرادی که این برنامه ها را می پسندند به کار برده شد)
برای حمایت از این شبکه صفحه فیسبوک آن را به دوستانتان پیشنهاد کنید
http://www.facebook.com/persiantoon

و اما خبر خوش این که با توجه به اطلاعاتی که به ما رسیده، کیفیت پخش شبکه با وجود این که هم اکنون قابل قبول است، تا چند روز آینده باز هم افزایش خواهد یافت و یک خبر خوش دیگر که منتشر خواهد شد!

زنده باد افرادی که شخصیت ایرانی را "درست" جلوه می دهند

پیرامون قسمت 19 فصل سوم خاطرات خون آشام


اختصاصی:
خبر خوش برای طرفداران سریال خاطرات خون آشام
قسمت 19 فصل سوم این سریال در روز 31 فروردین ماه (19 آپریل) در صفحه ما منتشر خواهد شد
کیفیت به صورت HD و SD عرضه شده و زیر نویس فارسی عماد عزیز طی 2 روز بعد از انتشار این قسمت منتشر خواهد شد

در قسمت های آینده شاهد وقایع عجیبی شامل دزدیده شدن الینا توسط کلاوس و حتی بازگشت پدر و مادر اصلی الینا در قسمت 20 این فصل خواهید بود!!
قسمت 19 با نام "قلب تاریکی" 19 آپریل ,بعد از 2 هفته وقفه,تا قبل از پایان سریال پخش میشه.
توماس جونز: آیا شاهد اتفاقاتی بین دیمن و الینا هستیم؟یا بین استفان و الینا؟ آیا اتفاقی برای این مثلث عشقی میافته؟
بر طبق یک منبع معتبر با اومدن قسمت "قلب تاریکی" در بهار, مثلث عشقی دیمن-الینا-استفان میخواد بترکونه!!

پس طرفداران دلنا و استلنا خودتون را برای مبارزه آماده کنید و فراموش نکنید که رییس TVD (جولیا پلس) گفته بوسه های بیشتری را برای همه کاراکتر ها در قسمت های بعدی خواهیم داشت یعنی ترکیبی از چیزی که در قسمت های قبلی این فصل دیدیم.
مالی: با بازگشت تایلر باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟ این بازگشت چه معنایی برای کرولاین و کلاوس داره؟
تایلر در قسمت قلب تاریکی با صحنه های عاشقانه که بین خودش و کرولاین اتفاق می افته بر می گرده. امیدواریم کلاوس چیزی نفهمه! چون میدونید که تایلر به خاطر پیمان بردگی اش کاملا یه کلاوس متصله و به نظر نمیاد که عاقبت خوشی داشته باشه.

پشت پرده های تلویزیون ایرانیان!!


اختصاصی ستلایت لست نیوز:
چندی پیش، صحبت از شروع به کار شبکه تلویزیونی فارسی دیگر از انگلستان. آن روزها شبکه من و تو تازه کار خود را آغاز کرده بود!

این خبری بود که از آمدن شبکه های پکیج فارسی NABC (New Age Broadcasting Channels) بر روی ماهواره یوتلست در بالاترین آماده شد:
درباره شبكه NABC Melli و شبكه هاى مجموعه NABC
ﺍﯾﻦ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﻧﮕﻠﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺷﻬﺮ ﻟﻨﺪﻥ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬر ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﻓﻘﻂ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﺎﺭﺕ ﻭ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺎﺭ ﺑﻪ ﺍﺳﭙﺎﻧﺴﺮﻫﺎﯼ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﯾﻢ. ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﺨﺶ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻋﺼﺮﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﺎﻣﻼ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺍﯾن ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻧﯿﺰ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﮐﻨﺪ. ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻫﺎ ﻓﻘﻂ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺷﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺳﭙﺎﻧﺴﺮ ﻫﺎﯼ ﻻﺯﻡ ﺟﺬﺏ ﺷﻮﻧﺪ. ﭘﺲ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﺎ ﺗﺎ ﻧﯿﻤﻪ ﺩﻭﻡ ﺗﯿﺮ ﻣﺎﻩ ﺑﺎ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻣﻠﯽ ﻋﺼﺮﺟﺪﯾﺪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﺑﺪﻭ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﯾﻮﺗﻠﺴﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﭘﺨﺶ ﺷﻮﻧﺪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩارد 
 . Hotbird 11054 H 27500 Eutelsat W3A 11221 H 27500
بعد از انتشار اخبار مربوط به این شبکه تلویزیونی و همچنین اعلام برنامه های این شبکه، (که خیلی از آنان برنامه هایی بود که بعد ها از شبکه ایرانیان پخش شد!) با مدیران و بهتر بگویم مسئولان آن مستقیما تماس گرفتیم. گفتند که با آمدن این شبکه تلویزیونی سر و صدایی جدید در بین تلویزیون های فارسی به راه خواهد افتاد.

همین زمان ها بود که GEM Classic و GEM Music شکل گرفته بودند و برنامه های خود را پخش می کردند!
اما چندی گذشت و فرکانس شبکه تلویزیونی NABC Melli به دلیل نبود جا (!!!) در ماهواره یوتلست بر روی ماهواره هاتبرد به صورت 12245 اعلام شد!
بعد از چند وقت نام شبکه بر روی این فرکانس با نام "Iranian TV" دریافت شد. (بر روی همین فرکانس 12245 که زمانی تلویزیون فارسی بی بی سی روی آن مستقر بود!!) و بلافاصله صفحه فیسبوک تلویزیون NABC بسته شد!
حدود 1 ماه از این جریان گذشت و Iranian شروع به پخش برنامه کرد و اعلام شد که این شبکه از وزارت ارشاد مجوز گرفته و رسما با نام اولین شبکه خصوصی کشور معرفی گشت.
تبلیغ این شبکه تلویزیونی بار ها از شبکه های GEM پخش شد و حتی کارتون ها، سریال ها و فیلم های سینمایی پخش شده در تلویزیون GEM به صورت سانسور شده از این شبکه تلویزیونی پخش شد! حتی در فیسبوک شبکه GEM هم فیسببوک شبکه ایرانیان لایک خورد (حال این که ایرانیان شبکه ای با مجوز و GEM شبکه ای بدون مجوز ارشاد است!)
چندی پیش نیز اتفاق دیگری افتاد. توسط یک ایمیل که از آدرس newage@live.com برای ما ارسال شده بود از ما خواسته شده بود همین طور به حمایت از NABC بپردازیم و برای آنان تبلیغ کنیم چرا که پخش این شبکه نزدیک است! و جالب تر اینجا بود که وقتی ما دلیل راه نیفتادن این شبکه را پرسیدیم، دلیلی که آوردند این بود: "با توجه به اتفاقات چند روز گذشته و بازتر شدن فضا برای شروع شبکه های خصوصی داخل کشور، راه نیفتادن شبکه را به نفع شبکه های خصوصی داخل کشور دیدیم!"
و اما تا به امروز که اتفاقی عجیب افتاد و سکوت ها را شکست!!!
GEM بعد از وعده دادن شبکه هایی مانند GEM Sport، GEM Cartoon، GEM Kurd و GEM Radio این بار بدون هیچ اعلام قبلی سریعا شبکه تلویزیونی GEM Movie را معرفی کرد و در عرض 1 روز روی ایر رفت و جایگزین شبکه ایرانیان شد! عجیب این جاست که ایرانیان هیچ گاه اعلام نکرد که این شبکه قرار است قطع شود.
مورد دیگری که وجود داشت همگی می دانیم که مدتی است گروه GEM در مالزی مستقر شده و جناب آقای رشیدپور بارها به داشتن دفتر در مالزی برای پخش شبکه Iranian اشاره کرده بود!
حال باید دید مسئولان GEM که تجربه مشخص کرده که هیچ گاه پاسخگو نبودند چه حرفی برای گفتن دارند!!
با تشکر، اهورا ایرانی (مدیر پیج آخرین اخبار ماهواره و خبرنگار امروزنا) و رضا عابد (دنبال کننده اتفاقات تلویزیون ایرانیان)

۱۳۹۱ فروردین ۲۵, جمعه

پایان پخش کانال live channel

کانال live channel متعلق به پکیج شب خیز از روی ترانسپاندر 11642 هاتبرد حذف شد و بدین ترتیب پروژه تک کانالی شدن شبخیز به اجرا در امد .
شب خیز پیش از این وعده داده بود که کانالهای pen و live تعطیل و تنها کانال itn اونهم با نام itn plus فعالیت خواهد کرد و احتمالا برای فرار از مالیاتهای سنگین امریکا به مالزی یا دبی منتقل خواهد شد

۱۳۹۱ فروردین ۲۴, پنجشنبه

۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

خبرگزاری امروز یکــــــســـــاله شد !!


عرض تبریک بسیار ویژه ای دارم به تمامی زحمت کشان خبرگزاری امروز، کسانی که با وجود تمامی محدودیت های موجود، در این یک سال گذشته سخت در تلاش بوده اند تا این خبرگزاری و اخبار مربوطه در کشورمان و خصوصا برای اولین بار به طور رسمی به زبان پارسی، زنده نگه داشته شود.
این فعالیت ها مطمئنا جای تقدیر داره که اشخاصی از این قبیل بدون چشم داشت و بدون اینکه از کسی توقعی داشته باشند، این گونه در تلاشند، از یک طرف با وجود مدیران لایقی همچون رامین و سعید عزیز، همیشه باید منتظر ابتکاری نو و پیشرفت روز افزون این خبرگزاری باشیم
به امید خدا امیدواریم که همیشه سربلند و پیروز باشند

۱۳۹۱ فروردین ۲۱, دوشنبه

اپرا می نی بدون مشکل

 بعد از خارج شدن نسخه اختصاصی اپرا می نی ما از دسترس کاربرانش در ایران به لطف شرکت مخابرات، هم اکنون نسخه کاملا اختصاصی خودمون رو که توسط اهورا ایرانی تهیه و تمامی سرورهاش جایگزین شده خدمت شما عرضه می کنیم
چند نکته
1| بنا به خواست دوستان، به جای لوگوی گروه ستلایت لست نیوز، لوگوی خود برنامه قرار گرفت
2| در هنگام نصب از آن جا که در کانکشن شما تغییراتی ایجاد خواهد شد صبور باشید و در صورتی که از شما سوالی پرسیده شد آن را تایید کنید
3| در هنگام اولین اجرای برنامه، اپرا می نی نیاز به بارگزاری آزمایشی صفحه مجوز خود دارد که مقداری طول می کشد و در صورتی که بازیابی نشد و پیغام خطا داد، کافی است که یک یا نهایتا دو بار دیگر آزمایش نمایید
4| کلیه حقوق ویرایش این برنامه به سرور های سالم و قابل دسترس در ایران مطعلق به اهورا ایرانی و پیج ستلایت لست نیوز است و کاملا با اجازه از مهندسین فارسی زبان شرکت اپرا صورت گرفته. این امر را می توانید در قسمت About برنامه در منوی Help مشاهده نمایید
5| امیدواریم از این برنامه در کارهای صحیح استقاده شود و همچنان شاهد استفاده بیش از پیش این برنامه باشیم
6| در صورت بروز هرگونه مشکل توسط ایمیلی که در قسمت About برنامه نوشته شده ما را حتما خبر نمایید
7| برای استفاده از شارژ کمتر می توانید نمایش تصاویر را غیر فعال نمایید

دانلود نسخه جاوا با حجم حدود 800 کیلوبایت برای تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند
http://satlastnews.persiangig.com/NO-F-I-L/OM65-version1.jar
با تشکر

۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

نقدی بر شبکه های تلویزیونی جدید فارسی زبان


تلویزیون های فارسی زبان عجیبی طی چند ماه گذشته راه افتادن و خیلی از اون ها بدون آینده نگری مجبور شدن که به برنامه های خود پایان دهند!
تلویزیون هایی مانند Iran ATV 1 و Iran ATV 2 که از خاک آذربایجان برنامه های خود را پخش می کردن، پس از گذشت حدود یک سال این شبکه ها هم نتونستن دووم بیارن و ورشکست شدن. البته شبکه هایی بودند که بار ها به خاطر پخش فیلم بدون کپی رایت جریمه شده بودند و غیر از آن سریال های ایرانی که شاید 10 بار پخش شده بودند دیگر طرفداری نداشت!
از آن طرف شبکه ای مانند 7Music ابتدا با کیفیت تصویر 1 مگابیت شروع به پخش موسیقی کرد آن هم با خروجی صدای 128 کیلوبیت! اما به این نکته توجه نکردن که تلویزیون هایی مانند PMC Music با کیفیت 256 کیلوبیت و GEM Music با کیفیت 192 کیلوبیت یکم از این ها جلو ترن. بعد از این که دیدن با این کیفیت تصویر نمی تونن برنامه پخش کنن زدن تو خط پخش سریال و فیلم سینمایی (مانند بقیه شبکه ها بدون کپی رایت!) و بعد هم که بدون سر و صدا شبکه خودشون رو جمع کردن و فیسبوکشونم بستن!
تلویزیون بعدی Moozik هست که بر روی فرکانس 11642 ماهواره هاتبرد در حال پخش برنامه هایش هست. اما عجیب این جاست که هیچ شبکه تلویزیونی پخش موسیقی با کیفیت صدای 112 کیلوبیت برنامه های خود را پخش نمی کند!  حالا بماند که کیفیت پخش تصویر 1.8 مگابیت آن هم با رزولوشن 576*352 هست که در بین شبکه های تلویزیونی فارسی (به جز شبکه هایی مانند ITN و غیره!|) کلا مورد استفاده قرار نمی گیرد!
هیچ شبکه موزیکی پیدا نمی شه که بعد از 5 ماه پخش برنامه ها، آن هم بر روی ماهواره ای معتبر مانند هاتبرد، آن هم پخش موزیک به صورت بین المللی (!) در صفحه فیسبوک خود فقط 400 طرفدار پیدا کند!
شبکه های زیادی از این قبیل هستند که بی شک امروز و فردا برنامه هایشان رو تموم می کنن و ورشکست می شوند و در این بین شبکه های حرفه ای هستند که همیشه پا برجا خواهند ماند و دوره تلویزیون های درجه 3 و حتی درجه 2 را پایان می دهند.

۱۳۹۱ فروردین ۱۷, پنجشنبه

نسخه دوم نرم افزار ما ارائه شد


نسخه دوم نرم افزار ما ارائه شد
www.satlastnews.persiangig.com/SLN/CHLIST-V2.zip
در این نسخه علاوه بر ماهواره های هاتبرد، یوتلست، عربست، نایلست و یوروبرد قادر خواهید بود آخرین جزئیات شبکه های تلویزیونی فارسی زبان را بر روی ماهواره های تل استار 12 و گلکسی 19 مشاهده نمایید
در این نسخه شما از محیط گرافیکی بهره خواهید برد و همچنین به راحتی با برنامه نویسان نرم افزار ارتباط برقرار خواهید نمود. علاوه بر این ها با یک کلیک می توانید برنامه را به روز رسانی کنید!

فرکانس جدید 20tv


در زمانی که شبکه های تلویزیونی فارسی به دنبال فرکانس برای پخش می گردن، تلویزیون 20 از فرکانسی دیگر در حال پخش است
فرکانس 11317 ماهواره هاتبرد، عمودی، سیمبل ریت 27500
نام کانال: SonLife Broadcasting

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

تلویزیون PDF باز می گردد

طی تماس مسئولین تلویزیون PDF متن زیر منتشر می شود
تلویزیون جهانی پی دی اف ضمن ارج نهادن به نظرات بینندگان محترم شبکه تمام سعی و تلاش خود را دارد که در اولین فرصت از روی یک فرکانس قوی بر روی ماهواره هاتبرد به منازل شما بییاید. به همین دلیل و بعد از دریافت نظرات شما پیرامون ضعف فرکانس 11470 تصمیم گرفتیم پخش برنامه ها را از روی این فرکانس ضعیف متوقف کرده و بزودی از فرکانسی دیگر به پخش برنامه بپردازیم.دوستان گرامی ذکر چند نکته پیرامون وضعیت فعلی ضرور...ی است .
1-قطعی شبکه آنهم درست چند روز مانده به عید نوروز به هیچ عنوان در حیطه اختیارات ما نبود و شرایطی پیش آمد که کمپانی ارئه دهنده خدمات ماهواره ای به این شبکه بر خلاف قرار داد عمل کرده و موجب بروز اختلال و در نهایت قطع شبکه شد که موضع از طریق مراجع قانونی در دست اقدام است. قطعی شبکه در شرایطی که با صرف وقت و هزینه فراوان برنامه های نوروزی را برای شما تدارک دیده بودیم درست چند روز قبل از عید بزرگترین ضربه به خود ما بوده است و قطعآ این انتخاب ما نبود.
2- دستهای پشت پرده این قطعی وجود دارد که با توجه به خط مشی شبکه که همیشه کار فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار داده وارد مباحث غیر فرهنگی نمی شود از ذکر آن معذوریم اما در شرایطی مناسب برخی مسائل را بازگو خواهیم کرد.
3- همانگونه که بارها عنوان کردیم تمام تلاش ما این بود که در اولین فرصت پخش برنامه ها از یک فرکانس دیگر ادامه دهیم لذا به دلیل پر بودن فرکانسهای ماهواره هاتبرد و یوتل ست با علم به ضعیف بودن فرکانس مجبور به پخش برنامه یک هفته بعد از قطعی شبکه برر روی تنها فرکانس خالی یعنی فرکانس 11470 هاتبرد شدیم تا به هر صورت ممکن ارتباط با شما ادامه پیدا کند. در حالی که همان موقع هم اعلام کردیم که این فرکانس موقت می باشد و به محض فراهم شدن شرایط از فرکانسی قویتر با شما خواهیم بود.
4- در جریان نظر سنجی از شما بینندگان گرامی بسیاری از شما از ما خواستید که به ماهواره یوتل ست نقل مکان کنیم اما خوب است بدانید این ماهواره قابلیت سرویس دهی به تعدادی محدودی کانال تلویزیونی را دارد و بیشتر یک ماهواره تبادل دیتا می باشد به همین دلیل در این ماهواره هم مشکل پیدا کردن فرکانس خالی قوی برای ما وجود داشت و دارد.
شما بینندگان شبکه تنها سرمایه شبکه فرهنگی پی دی اف می باشید و نظرات شما برای ما همواره راهگشا بوده است لذا درخواست داریم باز هم ما را همراهی کنید. مدت کوتاهی پخش برنامه های ما تا پیدا کردن فرکانسی قویتر که مورد پسند شما بیننده گرامی باشد متوقف خواهد بود .از همراهی شما سپاسگذاریم .

تغییر S2 به S برای پخش MBC ها در نایلست

 
خبری خوش برای طرفداران تلویزیون های MBC بر روی نایلست
نوع پخش فرکانس جدید پخش این شبکه ها یعنی فرکانس 12322 عمودی 27500 از S2 به S تغییر کرده و با تمامی دستگاه ها قابل دریافت هست

خبری در رابطه با PDF

تلویزیون PDF به پخش برنامه های خود بر روی ماهواره هاتبرد فرکانس 11470 به طور موقت پایان داد

۱۳۹۱ فروردین ۱۵, سه‌شنبه

خبری خوش برای طرفداران نرم افزار ما!

خبری خوش برای طرفداران نرم افزار ما!
نرم افزاری که ارائه دادیم شامل آخرین و به روز ترین لیست شبکه های فارسی زبان و به روز رسانی پی در پی نرم افزار بوده و آخرین اخبار شبکه های فارسی زبان رو به صورت لیست شده ارائه می داد
اما حالا با حرف هایی که زده شده از هم اکنون کم کم در جلوی شبکه های تلویزیونی فارسی زبان کیفیت تصویر این شبکه ها نیز به لیست افزوده خواهد شد. این امر باعث خواهد شد تا لیستی کامل از شبکه های تلویزیونی فارسی زبان در دسترس همگان قرار گیرد.
دوستانی که هنوز این برنامه رو دانلود نکردن می تونن از لینک زیر دانلود نمایند:
نسخه 1 برنامه - آزمایشی:
www.satellitelastnews.blogspot.com/2012/03/blog-post_3152.html
نسخه رسمی 1.2 با قابلیت به روزرسانی:
www.satellitelastnews.blogspot.com/2012/03/12.html

بازپخش مجموعه تلویزیونی عشق ممنوع


بازپخش مجموعه تلویزیونی عشق ممنوع از شبکه تلویزیونی جم کلاسیک از 19 فروردین ماه
ماهواره هاتبرد 11137 افقی سیمبل ریت 27500

۱۳۹۱ فروردین ۱۴, دوشنبه

دانلود سریال عشق ممنوع - قسمت 41 تا 60

خیلی از دوستان گفته بودند که با دیدن این سریال به دلیل پارازیت ها یا هر چیز دیگه ای مشکل داشتن. این هم تقدیم شما
کیفیت: ۴۸۰P
کل قسمت ها: ۱۶۶
دوبله فارسی
عدنان پس ازفوت همسرش تمام توجه خود را معطوف به دخترش نهال و پسرش مراد نمود. وی که در یکی از مجلل ترین قصرهای استانبول در جوار تنگه بسفر به همراه پسر یکی از اقوامش بنام مهناد و پرستار بچه هایش زندگی میکند با سمر که دختر یکی از زوج هائی بود که با هم معاشرت داشتند آشنا و عاشق او میشود.
سمر در حالی که بدنبال آرامش، امنیت و خوشبختی در قصر مجلل عدنان میگردد دچار هوا و حوس میشود . سمر و مهند دیوانه وار عاشق یکدیگر میشوند و این عشق پنهانی آرام آرام زندگی همه در آن قصر را تحت الشعاع قرار میدهد …

قسمت ها
حجم
مستقیم
لینک کمکی۱ لینک کمکی۲


قسمت۴۱ Mb 153 دانلود دانلود دانلود
قسمت۴۲ Mb 162 دانلود دانلود دانلود
قسمت۴۳ Mb 158 دانلود دانلود دانلود
قسمت۴۴ Mb 152 دانلود دانلود دانلود
قسمت۴۵ Mb 160 دانلود دانلود دانلود
قسمت۴۶ Mb 160 دانلود دانلود دانلود
قسمت۴۷ Mb 147 دانلود دانلود دانلود
قسمت۴۸ Mb 151 دانلود دانلود دانلود
قسمت۴۹ Mb 158 دانلود دانلود دانلود
قسمت۵۰ Mb 163 دانلود دانلود دانلود
قسمت۵۱ Mb 154 دانلود دانلود دانلود
قسمت۵۲ Mb 175 دانلود دانلود دانلود
قسمت۵۳ Mb 156 دانلود دانلود دانلود
قسمت۵۴ Mb 276 دانلود دانلود دانلود
قسمت۵۵ Mb 142 دانلود دانلود دانلود
قسمت۵۶ Mb 153 دانلود دانلود دانلود
قسمت۵۷ Mb 148 دانلود دانلود دانلود
قسمت۵۸ Mb 175 دانلود دانلود دانلود
قسمت۵۹ Mb 143 دانلود دانلود دانلود
قسمت۶۰ Mb 151 دانلود دانلود دانلود

لیست برنامه های شبکه نمایش - 14 فروردین 91


 نام فیلم: ناشناخته
1:00
  
 نام فیلم: چقدر وقت داری
3:00
  
 نام فیلم: ماموریت آخر5:00
  
نام فیلم: صفحه هشت7:00
  
 نام فیلم: تاکسی پلیس9:00
  
 نام فیلم: هفت روز در اتوپیا
11:00
  
 نام فیلم: شیوع13:00
  
 نام فیلم: پینوکیو 115:00
  
 نام فیلم: اسب مسابقه17:00
  
 نام فیلم: توکیو بدون توقف19:00
  
 نام فیلم:  ساعت به وقت صفر21:00
  
 نام فیلم: نفوذی23:00
 
 

۱۳۹۱ فروردین ۱۳, یکشنبه

سخنی با مسئولین تلویزیون TI TV

سخن کوچکی با مسئولین TI TV!
در فیسبوک ما: کلیک کنید
خوب، اول از همه باید از این جا شروع کنم که به خواست برخی از دوستان امروز اومدیم که دروغ 13 رو درباره تلویزیون تی آی اعلام کنیم.اما خواهشا از دست ما ناراحت نباشید دیگه! چرا که ما ایرانی ها رسم داریم (حالا چه درست چه نادرست) که در روز 13 دروغ بگیم (نیست همه روزهای دیگه راست می گیم!) و جدی خودمونیم نباید کسی از این ماجرا ناراحت بشه. ما هم دو سه تا سوژه مثل پخش ماهواره ای رادیوی خودمون یا مثلا تلویزیون های دیگه و غیره داشتیم. اما خوب برخی موارد و نوشتن همین مطلب باعث شد که درباره تلویزیون تی آی این شوخی بی مزه رو اعلام کنیم!
اما سخن ما با مسئولین سخنی است که خیلی از ایرانی ها دارن. این رو در جریان بودن میون همین مردم فهمیدم و مثل خیلی ها در خارج از کشور ننشستم و نظر بدم.
همون طور که مطلع هستید از طریق برخی از دوستان مثل حمید حمیدی، فرهاد ملکی، تی آی تی وی میلاد و خیلی از افراد دیگه فهمیدیم که قراره امسال نوروز طپش پخش بشه و اول باور نکردیم. تا اینکه یک روز که داشتم تلویزیون طپش رو از طریق GLWIZ نگاه می کردم، آقای امیرقاسمی اعلام کرد که امسال قراره تلویزیون به صورت HD پخش میشه در ایران و می خوایم این رو در تاریخ ثبت کنیم و از این حرفا. ما هم ســـــــــــــــــــــــــــاده باور کردیم و اومدیم تو پیج با قرار دادن ویدئو اعلام کردیم. این گذشت و افرادی که اعلام کردیم چند روز بعد اعلام کردن که این تلویزیون قراره ساعاتی از برنامه های تلویزیون کهکشان رو خریداری کنه و همچنین از تلویزیون جدیدی به نام 8TV پخش بشه. در ابتدا باور نکردیم اما بعد از این که خودمون شخصا از آقای بیبیان پرسیدیم و ایشون تایید کردن بلافاصله در پیج اعلام کردیم.
بعد از اینکه از مدیران و مسئولین تلویزیون کهکشان پرسیدیم دقیقا این برخورد رو داشتن : "کی؟ چی؟ کیه؟ چرا؟ TI چیه؟ کی کجاست؟" و در کل اصلا نمی دونستن دنیا دست کیه. از اون ور هم یکی از همکاران ما از جناب بیبیان پرسید و گفت که چطور قراره در ایران پخش بشید و ایشون جواب دادن که با آبرو ریزی که سر مساله کهکشان شد دیگه خبری رو اعلام نخواهند کرد. بعد از چند روز هم ویدئویی منتشر شد که آقای بیبیان و آقای امیرقاسمی پخش نوروزی طپش در خاورمیانه رو تایید کردن! و جالب اینجا بود که آقای بیبیان در همون ویدئو گفتن که من دوست ندارم در ایران پخش داشته باشیم و دوست دارم که رقابت بین خودمون باشه!
ما سوالمون این بود که منظورتون از این حرف رقابت بین چه شبکه هاییست؟ شبکه هایی که هیچ گاه در ایران پخش نشده اند و یا شبکه هایی مانند ITN و LIVE و غیره؟!! و در کل خیلی برامون این مسائل جالب بود.
اما هیچگاه به این سوال ها پاسخ داده نشد.
خوب حالا سخن اصلی ما با این مسئولین این هست که، درسته که شما یه زمانی به تلویزیون های فارسی خدمت کردید و شاید اگر نبودید تلویزیون های فارسی زبان به شکل امروزی نبودند و ما سر همین مساله هست که به شما تا الان احترام گذاشتیم. اما با دروغ گویی و کوچک شمردن مردم چیزی درست نمی شه و مردم از شما دورتر میشن.
بهترین موقعیت برای پخش شبکه شما در ایران همین چند روز عید بود که همه منتظر شما بودن و الحق برنامه های نوروزی واقعا زیبا و پر خرجی داشتید. اما به نظر شما بهتر نبود که برنامه های نوروزی شما در میهن خودتون، جایی که اون جا به دنیا اومدید، جایی که شخصیت خودتون توش شکل گرفته و از همه مهم تر جایی که مردمش از زبان خودتون هستند و از گوشت و پوست شمان، پخش بشه؟
این رقابت بین خودتون چه بود؟ آیا این بود که عده زیادی رو از خودتون برنجونید؟ ندیدید که تا قبل از این و تا اسفند ماه سال گذشته در فیسبوک شبکه خودتون 4000 تا لایک داشتید اما الان 8000 تا دارید؟
آیا مردم منتظرتونن تا بهشون دروغ بگید؟ بهشون توهین کنید؟
مردم شما رو دوست داشتن و مطمعن باشید طی شرایطی می تونن دوباره دوستتون داشته باشن. از همه مهم تر این که شاید بتونم خودم رو مجبور کنم که بهتون حق بدم. اما نمی تونم واقعا باور کنم که حق با شما بوده. چرا که می تونستید به جای خرج های زیادی که داشتید و ضبط و پخش HD میومدید برنامه های خودتون رو به صورت معمولی پخش می کردید؟
صفحه فیسبوک شما مرتبا به روز می شد اما شما چیزی در رابطه با پخش شبکه در فیسبوک تون نگفتید؟ چرا؟ چون می خواستید طرفداراتون رو که ثانیه به ثانیه منتظر پخش شما بودن ناراحت کنید؟ دیدید که با اعلام دروغ 13 ما در زمینه پخش تلویزیون شما از هاتبرد چه سر و صدایی شد. خواهش می کنم کمی بیشتر دقت کنید.
نویسندگان: اهورا ایرانی و سینا بلوری / 13 فروردین ماه 1391

سورپرایز تلویزیون طپش

خبر مهم

سورپرایز تلویزیون طپش
تلویزیون طپش (TI TV) از امرزو ساعت 6 بعدازظهر به وقت تهران بر روی فرکانس 11054 افقی، سیمبل ریت 27500 ماهواره هاتبرد روی ایر خواهد رفت. علیرضا امیرقاسمی این خبر را ساعاتی پیش اعلام کرده و طبق سوالات پی در پی همکاران ما از جناب بیبیان، ایشان این خبر را تایید کردند.
تلویزیون طپش امسال قرار بود برنامه های خود را برای خاورمیانه از نوروز آغاز کند که متاسفانه ازتباط فایبری انجام نشده بود.
این شبکه از تاریخ 15 فروردین ماه برنامه های نوروزی خود را تکرار خواهد کرد
  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...