آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

تلویزیون PDF باز می گردد

طی تماس مسئولین تلویزیون PDF متن زیر منتشر می شود
تلویزیون جهانی پی دی اف ضمن ارج نهادن به نظرات بینندگان محترم شبکه تمام سعی و تلاش خود را دارد که در اولین فرصت از روی یک فرکانس قوی بر روی ماهواره هاتبرد به منازل شما بییاید. به همین دلیل و بعد از دریافت نظرات شما پیرامون ضعف فرکانس 11470 تصمیم گرفتیم پخش برنامه ها را از روی این فرکانس ضعیف متوقف کرده و بزودی از فرکانسی دیگر به پخش برنامه بپردازیم.دوستان گرامی ذکر چند نکته پیرامون وضعیت فعلی ضرور...ی است .
1-قطعی شبکه آنهم درست چند روز مانده به عید نوروز به هیچ عنوان در حیطه اختیارات ما نبود و شرایطی پیش آمد که کمپانی ارئه دهنده خدمات ماهواره ای به این شبکه بر خلاف قرار داد عمل کرده و موجب بروز اختلال و در نهایت قطع شبکه شد که موضع از طریق مراجع قانونی در دست اقدام است. قطعی شبکه در شرایطی که با صرف وقت و هزینه فراوان برنامه های نوروزی را برای شما تدارک دیده بودیم درست چند روز قبل از عید بزرگترین ضربه به خود ما بوده است و قطعآ این انتخاب ما نبود.
2- دستهای پشت پرده این قطعی وجود دارد که با توجه به خط مشی شبکه که همیشه کار فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار داده وارد مباحث غیر فرهنگی نمی شود از ذکر آن معذوریم اما در شرایطی مناسب برخی مسائل را بازگو خواهیم کرد.
3- همانگونه که بارها عنوان کردیم تمام تلاش ما این بود که در اولین فرصت پخش برنامه ها از یک فرکانس دیگر ادامه دهیم لذا به دلیل پر بودن فرکانسهای ماهواره هاتبرد و یوتل ست با علم به ضعیف بودن فرکانس مجبور به پخش برنامه یک هفته بعد از قطعی شبکه برر روی تنها فرکانس خالی یعنی فرکانس 11470 هاتبرد شدیم تا به هر صورت ممکن ارتباط با شما ادامه پیدا کند. در حالی که همان موقع هم اعلام کردیم که این فرکانس موقت می باشد و به محض فراهم شدن شرایط از فرکانسی قویتر با شما خواهیم بود.
4- در جریان نظر سنجی از شما بینندگان گرامی بسیاری از شما از ما خواستید که به ماهواره یوتل ست نقل مکان کنیم اما خوب است بدانید این ماهواره قابلیت سرویس دهی به تعدادی محدودی کانال تلویزیونی را دارد و بیشتر یک ماهواره تبادل دیتا می باشد به همین دلیل در این ماهواره هم مشکل پیدا کردن فرکانس خالی قوی برای ما وجود داشت و دارد.
شما بینندگان شبکه تنها سرمایه شبکه فرهنگی پی دی اف می باشید و نظرات شما برای ما همواره راهگشا بوده است لذا درخواست داریم باز هم ما را همراهی کنید. مدت کوتاهی پخش برنامه های ما تا پیدا کردن فرکانسی قویتر که مورد پسند شما بیننده گرامی باشد متوقف خواهد بود .از همراهی شما سپاسگذاریم .
  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...