آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

پرشین تون دستت درست!! و یک خبر خوب!

اختصاصی: امروز که در بین دوستان خود بودم فهمیدم که این شبکه چه جایی در دل مردم باز کرده است!!!
همانطور که مطلع هستید شبکه تلویزیونی تحت عنوان "پرشین تون" از نوروز امسال برنامه های خود را تحت شعار "اولین شبکه تلویزیونی کودک به زبان پارسی" آغاز کرد!
برنامه هایی که در همین 25 روز گذشته انقدر طرفدار به خود جذب کرد که حامیان این شبکه این گونه پیامی می دهند: برنامه های صدا و سیما دیگر ملی نیست و به گرد پای برخی از شبکه های ماهواره ای نمی رسد!
شبکه ای مانند پرشین تون نشان داد که مثل برخی از شبکه های تلویزیونی از 2 سال جلوتر اعلام نمی کنند که قرار است از کانادا برنامه پخش کنند و آخر هم در فیسبوکشان به مردم توهین کنند و کامنت و انتقادات را خفه سازند! یا مانند برخی از شبکه ها با کیفیت 1 مگابیت 1 ساعت تبلیغ پخش کنند و 5 دقیقه فیلم. یا مانند برخی دیگر وعده راه اندازی 10 شبکه تلویزیونی بدهند اما حتی از یکی از آنان هم خبری نشود و به خاطر این موضوع عذرخواهی هم نکنند! یا این که مردم را چیز دیگری تصور کنند و در پشت پرده اقداماتی صورت بدهند و یک دفعه اسم یک شبکه را تغییر بدهند. یا این که پاسخ گوی مردم نباشند. و یا حتی به مدت چندین ماه وعده روی ایر رفتن در وطن را بدهند و وعده برنامه های نورزوی معرکه اما روح مردم داخل کشور هم از پخش برنامه هاشان خبردار نشود!
دنیای شبکه های تلویزیونی فارسی به کجا کشیده شده؟ آیا باز هم باید شاهد این امور باشیم؟!
تلویزیون پرشین تون نشان داد که هر چه مردم بخواهند همان کار را می کند! گفتن فرکانس قبلی ضعیف است، تغییر داد. گفتند کارتون ها را بدون سانسور پخش کن تا جایی که توانست انجام داد. برنامه هایی پخش کرد که همواره یک ایرانی آرزوی دیدن آنان را به زبان مادریش داشت. مردم گفتند کیفیت تصویرتان پایین است آن هم بالا برد! خدا رو شکر، بالاخره یکی پیدا شد که خیلی کار ها را درست انجام دهد و نیمه کاره باقی نگذارد. این دهن کجی بزرگی بود به شبکه هایی مانند GEM Cartoon و به خصوص صدا و سیمای ایران که 35 سال است یک شبکه تلویزیونی مخصوص کودکان راه ننداخته است!! (واژه کودکان برای کلیه افرادی که این برنامه ها را می پسندند به کار برده شد)
برای حمایت از این شبکه صفحه فیسبوک آن را به دوستانتان پیشنهاد کنید
http://www.facebook.com/persiantoon

و اما خبر خوش این که با توجه به اطلاعاتی که به ما رسیده، کیفیت پخش شبکه با وجود این که هم اکنون قابل قبول است، تا چند روز آینده باز هم افزایش خواهد یافت و یک خبر خوش دیگر که منتشر خواهد شد!

زنده باد افرادی که شخصیت ایرانی را "درست" جلوه می دهند
  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...