آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

نقدی بر شبکه های تلویزیونی جدید فارسی زبان


تلویزیون های فارسی زبان عجیبی طی چند ماه گذشته راه افتادن و خیلی از اون ها بدون آینده نگری مجبور شدن که به برنامه های خود پایان دهند!
تلویزیون هایی مانند Iran ATV 1 و Iran ATV 2 که از خاک آذربایجان برنامه های خود را پخش می کردن، پس از گذشت حدود یک سال این شبکه ها هم نتونستن دووم بیارن و ورشکست شدن. البته شبکه هایی بودند که بار ها به خاطر پخش فیلم بدون کپی رایت جریمه شده بودند و غیر از آن سریال های ایرانی که شاید 10 بار پخش شده بودند دیگر طرفداری نداشت!
از آن طرف شبکه ای مانند 7Music ابتدا با کیفیت تصویر 1 مگابیت شروع به پخش موسیقی کرد آن هم با خروجی صدای 128 کیلوبیت! اما به این نکته توجه نکردن که تلویزیون هایی مانند PMC Music با کیفیت 256 کیلوبیت و GEM Music با کیفیت 192 کیلوبیت یکم از این ها جلو ترن. بعد از این که دیدن با این کیفیت تصویر نمی تونن برنامه پخش کنن زدن تو خط پخش سریال و فیلم سینمایی (مانند بقیه شبکه ها بدون کپی رایت!) و بعد هم که بدون سر و صدا شبکه خودشون رو جمع کردن و فیسبوکشونم بستن!
تلویزیون بعدی Moozik هست که بر روی فرکانس 11642 ماهواره هاتبرد در حال پخش برنامه هایش هست. اما عجیب این جاست که هیچ شبکه تلویزیونی پخش موسیقی با کیفیت صدای 112 کیلوبیت برنامه های خود را پخش نمی کند!  حالا بماند که کیفیت پخش تصویر 1.8 مگابیت آن هم با رزولوشن 576*352 هست که در بین شبکه های تلویزیونی فارسی (به جز شبکه هایی مانند ITN و غیره!|) کلا مورد استفاده قرار نمی گیرد!
هیچ شبکه موزیکی پیدا نمی شه که بعد از 5 ماه پخش برنامه ها، آن هم بر روی ماهواره ای معتبر مانند هاتبرد، آن هم پخش موزیک به صورت بین المللی (!) در صفحه فیسبوک خود فقط 400 طرفدار پیدا کند!
شبکه های زیادی از این قبیل هستند که بی شک امروز و فردا برنامه هایشان رو تموم می کنن و ورشکست می شوند و در این بین شبکه های حرفه ای هستند که همیشه پا برجا خواهند ماند و دوره تلویزیون های درجه 3 و حتی درجه 2 را پایان می دهند.
  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...