آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

پشت پرده های تلویزیون ایرانیان!!


اختصاصی ستلایت لست نیوز:
چندی پیش، صحبت از شروع به کار شبکه تلویزیونی فارسی دیگر از انگلستان. آن روزها شبکه من و تو تازه کار خود را آغاز کرده بود!

این خبری بود که از آمدن شبکه های پکیج فارسی NABC (New Age Broadcasting Channels) بر روی ماهواره یوتلست در بالاترین آماده شد:
درباره شبكه NABC Melli و شبكه هاى مجموعه NABC
ﺍﯾﻦ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﻧﮕﻠﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺷﻬﺮ ﻟﻨﺪﻥ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬر ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﻓﻘﻂ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﺎﺭﺕ ﻭ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺎﺭ ﺑﻪ ﺍﺳﭙﺎﻧﺴﺮﻫﺎﯼ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﯾﻢ. ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﺨﺶ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻋﺼﺮﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﺎﻣﻼ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺍﯾن ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻧﯿﺰ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﮐﻨﺪ. ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻫﺎ ﻓﻘﻂ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺷﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺳﭙﺎﻧﺴﺮ ﻫﺎﯼ ﻻﺯﻡ ﺟﺬﺏ ﺷﻮﻧﺪ. ﭘﺲ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﺎ ﺗﺎ ﻧﯿﻤﻪ ﺩﻭﻡ ﺗﯿﺮ ﻣﺎﻩ ﺑﺎ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻣﻠﯽ ﻋﺼﺮﺟﺪﯾﺪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﺑﺪﻭ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﯾﻮﺗﻠﺴﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﭘﺨﺶ ﺷﻮﻧﺪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩارد 
 . Hotbird 11054 H 27500 Eutelsat W3A 11221 H 27500
بعد از انتشار اخبار مربوط به این شبکه تلویزیونی و همچنین اعلام برنامه های این شبکه، (که خیلی از آنان برنامه هایی بود که بعد ها از شبکه ایرانیان پخش شد!) با مدیران و بهتر بگویم مسئولان آن مستقیما تماس گرفتیم. گفتند که با آمدن این شبکه تلویزیونی سر و صدایی جدید در بین تلویزیون های فارسی به راه خواهد افتاد.

همین زمان ها بود که GEM Classic و GEM Music شکل گرفته بودند و برنامه های خود را پخش می کردند!
اما چندی گذشت و فرکانس شبکه تلویزیونی NABC Melli به دلیل نبود جا (!!!) در ماهواره یوتلست بر روی ماهواره هاتبرد به صورت 12245 اعلام شد!
بعد از چند وقت نام شبکه بر روی این فرکانس با نام "Iranian TV" دریافت شد. (بر روی همین فرکانس 12245 که زمانی تلویزیون فارسی بی بی سی روی آن مستقر بود!!) و بلافاصله صفحه فیسبوک تلویزیون NABC بسته شد!
حدود 1 ماه از این جریان گذشت و Iranian شروع به پخش برنامه کرد و اعلام شد که این شبکه از وزارت ارشاد مجوز گرفته و رسما با نام اولین شبکه خصوصی کشور معرفی گشت.
تبلیغ این شبکه تلویزیونی بار ها از شبکه های GEM پخش شد و حتی کارتون ها، سریال ها و فیلم های سینمایی پخش شده در تلویزیون GEM به صورت سانسور شده از این شبکه تلویزیونی پخش شد! حتی در فیسبوک شبکه GEM هم فیسببوک شبکه ایرانیان لایک خورد (حال این که ایرانیان شبکه ای با مجوز و GEM شبکه ای بدون مجوز ارشاد است!)
چندی پیش نیز اتفاق دیگری افتاد. توسط یک ایمیل که از آدرس newage@live.com برای ما ارسال شده بود از ما خواسته شده بود همین طور به حمایت از NABC بپردازیم و برای آنان تبلیغ کنیم چرا که پخش این شبکه نزدیک است! و جالب تر اینجا بود که وقتی ما دلیل راه نیفتادن این شبکه را پرسیدیم، دلیلی که آوردند این بود: "با توجه به اتفاقات چند روز گذشته و بازتر شدن فضا برای شروع شبکه های خصوصی داخل کشور، راه نیفتادن شبکه را به نفع شبکه های خصوصی داخل کشور دیدیم!"
و اما تا به امروز که اتفاقی عجیب افتاد و سکوت ها را شکست!!!
GEM بعد از وعده دادن شبکه هایی مانند GEM Sport، GEM Cartoon، GEM Kurd و GEM Radio این بار بدون هیچ اعلام قبلی سریعا شبکه تلویزیونی GEM Movie را معرفی کرد و در عرض 1 روز روی ایر رفت و جایگزین شبکه ایرانیان شد! عجیب این جاست که ایرانیان هیچ گاه اعلام نکرد که این شبکه قرار است قطع شود.
مورد دیگری که وجود داشت همگی می دانیم که مدتی است گروه GEM در مالزی مستقر شده و جناب آقای رشیدپور بارها به داشتن دفتر در مالزی برای پخش شبکه Iranian اشاره کرده بود!
حال باید دید مسئولان GEM که تجربه مشخص کرده که هیچ گاه پاسخگو نبودند چه حرفی برای گفتن دارند!!
با تشکر، اهورا ایرانی (مدیر پیج آخرین اخبار ماهواره و خبرنگار امروزنا) و رضا عابد (دنبال کننده اتفاقات تلویزیون ایرانیان)
  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...