آدرس ها و دامنه های جدید ورود به وبسایت ما برای یک سال آینده:

http://www.PersianSLN.tk

http://www.SatLastNews.tk

۱۳۹۱ فروردین ۱۳, یکشنبه

سخنی با مسئولین تلویزیون TI TV

سخن کوچکی با مسئولین TI TV!
در فیسبوک ما: کلیک کنید
خوب، اول از همه باید از این جا شروع کنم که به خواست برخی از دوستان امروز اومدیم که دروغ 13 رو درباره تلویزیون تی آی اعلام کنیم.اما خواهشا از دست ما ناراحت نباشید دیگه! چرا که ما ایرانی ها رسم داریم (حالا چه درست چه نادرست) که در روز 13 دروغ بگیم (نیست همه روزهای دیگه راست می گیم!) و جدی خودمونیم نباید کسی از این ماجرا ناراحت بشه. ما هم دو سه تا سوژه مثل پخش ماهواره ای رادیوی خودمون یا مثلا تلویزیون های دیگه و غیره داشتیم. اما خوب برخی موارد و نوشتن همین مطلب باعث شد که درباره تلویزیون تی آی این شوخی بی مزه رو اعلام کنیم!
اما سخن ما با مسئولین سخنی است که خیلی از ایرانی ها دارن. این رو در جریان بودن میون همین مردم فهمیدم و مثل خیلی ها در خارج از کشور ننشستم و نظر بدم.
همون طور که مطلع هستید از طریق برخی از دوستان مثل حمید حمیدی، فرهاد ملکی، تی آی تی وی میلاد و خیلی از افراد دیگه فهمیدیم که قراره امسال نوروز طپش پخش بشه و اول باور نکردیم. تا اینکه یک روز که داشتم تلویزیون طپش رو از طریق GLWIZ نگاه می کردم، آقای امیرقاسمی اعلام کرد که امسال قراره تلویزیون به صورت HD پخش میشه در ایران و می خوایم این رو در تاریخ ثبت کنیم و از این حرفا. ما هم ســـــــــــــــــــــــــــاده باور کردیم و اومدیم تو پیج با قرار دادن ویدئو اعلام کردیم. این گذشت و افرادی که اعلام کردیم چند روز بعد اعلام کردن که این تلویزیون قراره ساعاتی از برنامه های تلویزیون کهکشان رو خریداری کنه و همچنین از تلویزیون جدیدی به نام 8TV پخش بشه. در ابتدا باور نکردیم اما بعد از این که خودمون شخصا از آقای بیبیان پرسیدیم و ایشون تایید کردن بلافاصله در پیج اعلام کردیم.
بعد از اینکه از مدیران و مسئولین تلویزیون کهکشان پرسیدیم دقیقا این برخورد رو داشتن : "کی؟ چی؟ کیه؟ چرا؟ TI چیه؟ کی کجاست؟" و در کل اصلا نمی دونستن دنیا دست کیه. از اون ور هم یکی از همکاران ما از جناب بیبیان پرسید و گفت که چطور قراره در ایران پخش بشید و ایشون جواب دادن که با آبرو ریزی که سر مساله کهکشان شد دیگه خبری رو اعلام نخواهند کرد. بعد از چند روز هم ویدئویی منتشر شد که آقای بیبیان و آقای امیرقاسمی پخش نوروزی طپش در خاورمیانه رو تایید کردن! و جالب اینجا بود که آقای بیبیان در همون ویدئو گفتن که من دوست ندارم در ایران پخش داشته باشیم و دوست دارم که رقابت بین خودمون باشه!
ما سوالمون این بود که منظورتون از این حرف رقابت بین چه شبکه هاییست؟ شبکه هایی که هیچ گاه در ایران پخش نشده اند و یا شبکه هایی مانند ITN و LIVE و غیره؟!! و در کل خیلی برامون این مسائل جالب بود.
اما هیچگاه به این سوال ها پاسخ داده نشد.
خوب حالا سخن اصلی ما با این مسئولین این هست که، درسته که شما یه زمانی به تلویزیون های فارسی خدمت کردید و شاید اگر نبودید تلویزیون های فارسی زبان به شکل امروزی نبودند و ما سر همین مساله هست که به شما تا الان احترام گذاشتیم. اما با دروغ گویی و کوچک شمردن مردم چیزی درست نمی شه و مردم از شما دورتر میشن.
بهترین موقعیت برای پخش شبکه شما در ایران همین چند روز عید بود که همه منتظر شما بودن و الحق برنامه های نوروزی واقعا زیبا و پر خرجی داشتید. اما به نظر شما بهتر نبود که برنامه های نوروزی شما در میهن خودتون، جایی که اون جا به دنیا اومدید، جایی که شخصیت خودتون توش شکل گرفته و از همه مهم تر جایی که مردمش از زبان خودتون هستند و از گوشت و پوست شمان، پخش بشه؟
این رقابت بین خودتون چه بود؟ آیا این بود که عده زیادی رو از خودتون برنجونید؟ ندیدید که تا قبل از این و تا اسفند ماه سال گذشته در فیسبوک شبکه خودتون 4000 تا لایک داشتید اما الان 8000 تا دارید؟
آیا مردم منتظرتونن تا بهشون دروغ بگید؟ بهشون توهین کنید؟
مردم شما رو دوست داشتن و مطمعن باشید طی شرایطی می تونن دوباره دوستتون داشته باشن. از همه مهم تر این که شاید بتونم خودم رو مجبور کنم که بهتون حق بدم. اما نمی تونم واقعا باور کنم که حق با شما بوده. چرا که می تونستید به جای خرج های زیادی که داشتید و ضبط و پخش HD میومدید برنامه های خودتون رو به صورت معمولی پخش می کردید؟
صفحه فیسبوک شما مرتبا به روز می شد اما شما چیزی در رابطه با پخش شبکه در فیسبوک تون نگفتید؟ چرا؟ چون می خواستید طرفداراتون رو که ثانیه به ثانیه منتظر پخش شما بودن ناراحت کنید؟ دیدید که با اعلام دروغ 13 ما در زمینه پخش تلویزیون شما از هاتبرد چه سر و صدایی شد. خواهش می کنم کمی بیشتر دقت کنید.
نویسندگان: اهورا ایرانی و سینا بلوری / 13 فروردین ماه 1391

  صفحه رسمی انتشارات ما
به زودی منتظر راه اندازی صفحه رسیمی انتشارات ما در زمینه ماهواره باشید. شامل لیست شبکه های فارسی زبان، فرکانس ها، توضیحات شبکه های ماهواره ای،مطالب آموزشی و غیره
امیدواریم مانند قبل با این فعالیت جدید، توجه شما رو جلب کنیم و شاهد افزایش روز افسون همراهانمان در Satellite Last News باشیم.
به زودی افتتاح خواهد شد
بی شک لذت خواهید برد...